wi salam duluh mulo2. hehehe

like

Saturday, January 15, 2011

Aq rindukan kamu yg dahulu (T_T)



Sayang...kenapa dirimu sudah berubah? Apa salah abang? Kalau abang pernah buat kesilapan, luahkanlah pada abang, persembahkanlah pada abang, jangan berdiam diri begini. Abang sanggup menerima hukuman atas apa saja kesilapan abang, tapi apakah kesilapan itu sehingga membuatkan ayang bisu seribu bahasa sebegini? Sukar untuk abang fahami.

Sayang...Masih ingatkah dikau bagaimana kesabaranku menunggumu selama empat tahun? Abang tutup pintu hati abang untuk orang lain demi ayang. Apakah ayang sudah lupa sejauh mana perjalanan abang untuk mengikat simpulan kasih ini? Masih ingatkah dikau betapa besarnya pengorbanan abang untuk menyuburkan tunas cinta yang kita semai dulu? Kenapa racun berbisa yang ayang sirami? Kenapa???
Sayang...Kenapa dulu engkau sanggup mengucapkan kata cinta pada abang??? Mengapa ayang mengukir kata-kata janji untuk abang jadikan harapan? Sedangkan ayang belum pasti, belum yakin yang cinta itu sudah datang. Mengapa ayang memaksa abang membina sebuah tugu kasih di dalam jiwa abang yang kosong ini, akhirnya ayang sendiri yang robohkan??? Ayang kejam, ayang memang kejam!!!

Sayang...Abang tidak pernah menyangka ini semua akan terjadi, abang tidak pernah mengimpikan kekecewaan dalam hubungan kita. Mengapa ayang tinggalkan abang disaat rindu merah menyala??? Disaat abang masih menyinta? Kesepian dan kerinduan kian menggamit perasaan, semakin hari semakin kuat rindu itu datang...Abang tidak sanggup berpisah denganmu, kembalilah sayang, kembalilah abang rindukan kamu...

Sayang...Dulu pernah engkau berkata, akulah insan yang paling memahami, insan yang paling mengerti, insan yang paling menyintai dirimu...Tapi kenapa kini ayang berpaling arah? tidak cukupkah dengan apa yang telah abang berikan selama ini....kesetiaan? kejujuran? Tidak cukupkah sayang? Apakah ada insan yang lebih sempurna dan lebih memahami dirimu yang hadir merampas hatimu dari abang???

Sayang...Kau telah mengelar hatiku, kau sudah menghancurkan impian abang, remuk redam hati ini memikirkan harapan yang punah...Abang tidak malu menyatakan yang abang menangis hampir setiap malam mengenangkan kemusnahan ini...Pengorbanan yang sia-sia, yang tinggal hanyalah kenangan kenakalan senda guraumu yang sentiasa terngiang-ngiang di telingaku...Biarlah abang terus begini. Abang akan menunggumu sayang...tunggu smpai bila2...sampai keakhirnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...